Dlaczego tekst a nie reklama wizualna?

Dlaczego tekst a nie reklama wizualna?

Dlaczego właśnie teksty a nie reklamy wizualne? Dobre pytanie. Z pozoru reklama wizualna przyciąga oko i jest prosta do zapamiętania. Wydaje się też być formą dającą możliwość wykazania większej kreatywności. Dlaczego więc tekst jest korzystniejszy niż wszystkie reklamy wizualne razem wzięte? (więcej…)

Content marketing i trendy 2014

Content marketing i trendy 2014

Powiedzieć, że marketing internetowy to dziedzina, która rozwija się dynamicznie to nie powiedzieć w zasadzie nic. Jeszcze przed kilkoma laty triumfy święciło SEO, w wydaniu, które dzisiaj zdecydowanie bardziej zaszkodziłoby Twojej witrynie, aniżeli pomogło. Zmienia się Google, zmieniają się także trendy w marketingu, które pozwolą dotrzeć do odbiorcy. Z wielkim prawdopodobieństwem strzału w sam środek tarczy można powiedzieć, że najważniejszym elementem skutecznej reklamy będzie w 2014 marketing treści (content marketing).

(więcej…)