Copywriting dla SEO

dcdcdcdcdcd

Inbound marketing

To jedna z najdyskretniejszych form marketingu, w której – nieskromnie mówiąc – jesteśmy bardzo dobrzy. Pozwoli zwiększyć liczbę odwiedzin na Twojej stronie internetowej poprzez publikowanie treści, które są użyteczne dla użytkownika. W ten sposób nie tylko maksymalizujesz szansę na sprzedaż swoich produktów, ale jednocześnie kreujesz w świadomości odbiorcy wizerunek podmiotu profesjonalnego, lidera swojej branży, który w dodatku chętnie dzieli się wiedzą. W ramach inbound marketingu tworzymy teksty:

Specjalistyczne

Trudny temat? Nie dla nas – uwielbiamy wyzwania, zresztą tworzenie specjalistycznego tekstu to szansa na poszerzenie swoich horyzontów poznawczych. Pisaliśmy już między innymi dla podmiotów działających w sektorze prawnym, finansowym czy też bardzo trudnej branży pogrzebowej. Taki artykuł, niosący za sobą konkretną wartość dla użytkownika sprawi, że nie tylko zapamięta on nazwę Twojej marki, ale przede wszystkim zapisze się ona w jego pamięci jako rzetelna i wiarygodna firma, z którą warto podjąć współpracę.

Teksty na blogi firmowe

Blog to jeden z obowiązkowych elementów nowoczesnej komunikacji z klientem. Prowadzenie firmowego bloga daje nam możliwość dialogu z potencjalnymi odbiorcami w bardzo szerokim wymiarze. Przy okazji zyskujemy miejsce w sieci, nad którym mamy pełną kontrolę, co jest szczególnie istotne w przypadku kryzysów wizerunkowych. Nie każdy jednak ma w firmie osoby, które takiemu wyzwaniu sprostają – dlatego też firmowego bloga możemy poprowadzić za Was.

Teksty na strony firmowe

Masz problem z opisaniem misji firmy? A może w kilku prostych słowach chcesz przekonać internautę, że to z Twoich usług powinien skorzystać? Nawet najlepszy przekaz bez dobrze sformułowanego call to action traci na wartości. Nie ryzykuj, daj nam znać – to też możemy dla Ciebie zrobić.

Artykuły wirusowe

Internauci sami decydują, komu poświęcić czas, który spędzają w sieci prywatnie. Nie możemy od nich oczekiwać, że będą odwiedzać Twój e-commerce dla rozrywki. Może zatem warto im dostarczyć kilku luźniejszych artykułów, oczywiście w konwencji odpowiadającej Twojej marce? Nie twierdzimy, że znamy przepis na idealny wiral – jeśli ktoś takowy ma, chętnie powitamy go w swoim gronie – ale wiemy, jak przyciągnąć innych na Twoją stronę. Dzięki temu istnieje duża szansa, że nawet w swoim czasie wolnym internauta zajrzy na Twoją witrynę, a później, kto wie – może z rozpędu zapozna się również z Twoją ofertą?

Teksty dla SEO

Kiedyś było łatwo: wystarczyło napisać tekst, w którym umieściliśmy odpowiednią ilość słów kluczowych, a później tylko czekaliśmy, aż nasza strona w wynikach wyszukiwań Google zajmie czołowe pozycje. Google się jednak zmienia, zmienia się również SEO. Nie zmienia się jedno: wciąż trzeba pisać, teraz jednak – by zajmować wysokie pozycje – trzeba się pochwalić oryginalną i dobrą treścią, która przyciągnie na naszą witrynę internautów.

Opisy marketingowe

Wyobraź sobie, że jesteś w sklepie. Bez trudu możesz wypytać sprzedawcę na temat wszystkich interesujących Cię szczegółów dotyczących konkretnego produktu. W sieci Twoim asystentem jest dobrze skonstruowany opis marketingowy – powinien on odpowiadać na wszystkie potencjalne pytanie kupującego. Dzięki temu nie tylko maksymalizujesz szansę na sprzedanie produktu, ale jednocześnie zwiększasz ruch z naturalnych wyników wyszukiwań, co z kolei wpłynie zbawiennie na Twoją pozycję w rankingu wyszukiwarki.

Artykuły wirusowe

Potrafią zdziałać wiele dobrego dla Twojej strony również w kontekście jej opytmalizacji pod kątem SEO. Jeśli linki do Twojej strony znajdują się w wielu wartościowych miejscach – biorąc pod uwagę również serwisy społecznościowe – to dla wyszukiwarki jest to znak, że na witrynie znajduje się wartościowa zawartość. Przy zachowaniu odpowiednich proporcji, Twoja strona dzięki treści dobrej jakości uplasuje się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Teksty zapleczowe

Stara szkoła SEO wciąż funkcjonuje, a blogi/strony zapleczowe w dalszym ciągu okazują się być całkiem przydatne. By jednak ich prowadzenie miało sens, muszą być wypełnione unikalną treścią, choć niekoniecznie dziełami na miarę literackiej nagrody Nike. Teksty tego typu to dobry i tani sposób, by na naszym zapleczu znalazła się oryginalna treść.

Teksty wizerunkowe

 

Artykuły sponsorowane

Bardzo subtelna forma tradycyjnej reklamy, pozwala nie tylko dotrzeć do świadomości potencjalnego odbiorcy ale też kreować pożądany wizerunek. Pamiętać przy tym należy, że dzisiaj nie sprzedajmy konkretnego produktu, a świat przeżyć z nim związany. Wychodzi zatem na to, że dobrze skonstruowany artykuł sponsorowany może być kołem zamachowym dla Twojego biznesu.

Wywiady sponsorowane

Wizerunek to w wielu przypadkach kluczowa kwestia decydująca o powodzeniu przedsięwzięcia. Jego kreacja to jednak długi, żmudny i złożony proces – a jednym z jego nieodłącznych elementów jest wyjście do potencjalnego odbiorcy. Kiedy Twoi klienci Cię poznają, zobaczą w marce ludzką twarz, łatwiej przyjdzie im się zdecydować na zakup Twojego produktu. Jak się dać im poznać? Między innymi za pomocą wywiadu sponsorowanego, nad którym masz pełną kontrolę – od początku do końca.

Recenzje

Internet już dawno stał się miejscem, w którym poszukuje się opinii na temat interesujących nas przedmiotów czy też usług. Mimo że dobry produkt broni się sam, to warto przy tym dołożyć wszelkich starań, by potencjalny klient – po internetowych poszukiwaniach – był bezwzględnie przekonany co do jakości Twoich produktów. A nic tak nie pomaga, jak recenzje właśnie.

Teksty na wczoraj

Osobna kategoria dla tych, którzy się śpieszą. Umówiłeś się z kimś, a ten ktoś nawalił? Tekst zjadł mu pies, młodsza siostra wylała na niego sok porzeczkowy, a może wysiadł im prąd? Nieważne – na pewno coś zaradzimy. Skontaktuj się z nami, na pewno się dogadamy.